Translate

woensdag 1 februari 2017

IMDI Bloghop

Het is weer bloghop tijd.
IMDI betekent Ich Material Du Idee! Het materiaal komt van Ilonka onze Team Mutti ;-)) het idee van mij en een beetje van Pinterest!

Als je vanaf het begin de bloghop volgt, kom je van Steffi en moet je, als je mijn bijdrage bekeken hebt, naar Helke

Er staat zoveel leuks in de nieuwe spring/summer catalogus dat ik niet goed kon kiezen met welke materialen ik zou gaan werken!
Maar dit is mijn bijdrage geworden:


De doosjes maakte ik met de Window Shopping Bundle.


De kaartjes met dezelfde bundle en Star Blast Edgelits Dies


En het grotere doosje maakte ik met een oudere set (maar nog steeds een van mijn favorieten), de Detailed Floral Thinlits


Veel plezier met het verder hoppen en inspiratie opdoen bij de rest van ons team!
Hieronder nog alle deelnemers van deze IMDI bloghop

Marianne
Petra
Manuela
Sabine
Anke
Monika
Danja
Nadja
Sarah
Stephanie
Stefanie
Ulla
Miriam
Monica
Ingrid
Marika
Steffi
Anja
Helke
Ilonka

Liefs Anja

6 opmerkingen:

marikas-kreativstube zei

Liebe Anja,
Sooo schön. Ganz toll finde ich die Schachtel zum Schluß, so filigran.
Tolle Präsentation
Liebe Grüße
Marika

Nadja zei

So schöne, filigrane Werke, toll.
LG, Nadja

Papierinsel zei

Tolle Werke!
LG Danja

ulla zei

toll und deine box traumhaft schön lg ulla s

Schokolia zei

Very nice, especially the last box with lot of lace ... love it!
Greets - Petra

Sabine (stempeln-in-aachen) zei

Wow, wat leuk, Anja.
Ik vind ze helemaal geweldig.
Groetjes Sabine